Thursday, December 26, 2013

Marry Christmas (BG)

(English version)


Плутон...
Да, навярно ще бъда заклеймен, хвърлен на сметището или в най-добрия случай, в кофата за рециклиране на боклуци. Или ще бъда захвърлен от Зевс, великият гръмовержец, в царството на брат му - тъмния и мрачен Хадес. Или пък, ще ми бъде лепнат етикетът „ Неграмотен“. Как можах да сбъркам името на прословутата „ Весела Коледа“, наистина ли съм толкова невеж? Та, това го знае всяко дете на 7, всяка баба на 67, може би и някои шимпанзета вече! Е, добре де, може би пък съм решил да направя нещо друго. Малко ме е  срам, бузите ми се изчервиха...всъщност, заглавието е правилно подбрано, не се шегувам, искам да ви представя нещо ново , в иначе тъй сивия и скучен мой живот.


Празници, фойерверки, еленчета, червени шапчици, мини истерия, всички говорят за Коледа и за подаръците. Подложени сме на истински терористичен дъжд от писма, посляния и какви ли не още човешки изобретения. Милиони писма се изготвят с надеждата да попаднат в правилните ръце ( родители, които има финансите да си позволят реализирането на тези подаръчета). Всъщност, какво се случва? Това ли е светът, в който желаем да живеем, пълен с фарс и лицемерие, свят в очакване на един ден от годината, когато показваме колко ни пука за някого, колко сме съпричатсни към хората без домове? Не разбирам, но както видяхте и в заглавитето, допускам прости грешки...или пък не ?


Сега, днес,  на този сияещ празник – Рождество Христово, ви заявявам нещо. Заглавието не е грешка( може би хората с IQ над 70 са се досетитли за това) , напротив съвсем умишлено е, то показва моите пъклени планове и стремежи. Да, всички сме егоисти, за Бога, аз си го признавам. Разберет ме, на 24 съм, не съм първа младост, хората вече шушукат, говорят...Пък и друго си е човек да се задоми, о да, задоми, тоест ожени.


Е, мисля да ви призная. Заглавието е свързано с моите намерения, или как да се ожениш за Коледа. Искам да се оженя за тази толкова тачена, почитана и прекрасна идея. Тя не е най-гиздавата, нито най-умната, но носи в себе си семейния комфорт и щедростта( толкова подаръци, толкова чудо). Искам да се оженя за неяи ще я  „замъкна“ на меден месец, но не тук на Земята, а там някъде, може би на Плутон, да изкараме медена вечност. Да, смятам да ви отмъкна Коледата...искам я само за себе си, казах ви – егоист съм. Признавам, че го правя и от леко чувство на садизъм – искам да ви я отнема! А, някъде там, на Плутон, ние двамата ще ви гледаме, наблюдаваме и ще сме очакване, на търсенето на новата „Коледа“ – ден, в който ще избивате рибата за цялата година, независимо колко неприятни сте били, ден в който ще сте щедри за цялата година, ден в който ще изчиствате сърцето си от греховете...убеден съм, че ще намерите съвсем скоро „изгубената“ Коледа. 

А, ние ще сме там някъде, потънали в червени завивики, изтъкани от най-фините нишки егоизъм.

 


Поздрави от Плутон,

No comments:

Post a Comment