Sunday, December 8, 2013

Отново ли


Първото стихотворение излязло изпод пръстите ми


Отново ли във мен вината ти видя?
Вечността измина и ти нивга не разбра,
грешката отричаш, както атеиста – Бог,
а невинността , ти, обричаш като роб!


Годините летяха, а аз извивах своя вой,
да ме чуе, разбере и види, а няма кой!
Светът, небето и дълбините морски?
Нийде не се чу воя, дори и в дебрите горски.


Защо, питам аз и просто беснея!
Къде е правдата, за която толкоз милея?
Истината - колко ценна бе за мене тя,
не се разкайвам, пък разбил и множество сърца!


Обвини ме ти отново,  майко,
а никога не чу едно мъжко, сърце храбро.
Няма да търпя неправда и лъжа, никога!
През ада, в мъка и болка ще летя!



Гледам през прозореца вяло, замъглено,
пред погледа ми някак е отново притъмнено.
Но виждам - чудно, да! -, лъч от светлина,
защото душата ми е силна и готова за война!

Related Articles: 

No comments:

Post a Comment