Tuesday, April 8, 2014

Искам да избягам




Не мога да избягам, а искам да избягам,
надалеч, някъде на свобода нека излетя.
Като птица дива, в облаците чудни да се рея.
Никога да не видя отново таз непоклатима стена.


Свободен съм, а не съм, страдам някак.
Не мога да дишам, макар да имам бели дробове.
Задушава ме таз душна мъгла - всякак,
как да увия в плътен плат мойте страхове?


Как монотонието се е ширнало като зимното поле-
голо, студено, безразлично е и сивото небе..
Искаш да потънеш в  лятна влага и бризът морски,
някак да избавиш своите мъки в дебрите горски.


Аз искам да избягам, но краката ми ги няма!
Тъпа, черна, неприятна е сега мойта рана.
Свободата, загубих, другарката ми мила,
живот не е туй, нямам дори и малко сила.


Четирите стени, мрачният затвор - страшен е!
Да легнеш на студената земя без никаква надежда.
Страстта ми няма я, а тунелът - празен  е!
Сам със себе си, а мъката ми - тя безбрежна!

No comments:

Post a Comment